יום ראשון, 4 בספטמבר 2011

מתי צריך ייעוץ משפטי בחיינו?

האזרח הפשוט אינו מכיר את החוקים והתקנות המשפטיים. הוא לא מתמצא במשפט העברי, והוא יתקשה להבין פסיקה כזו או אחרת של בית המשפט. גם אם הוא מבין חלק מהחוקים וגם אם הוא מכיר חלק מהתקנות, הוא לא רואה את התמונה הכוללת ולכן אם הוא נמצא בבעיה והוא זקוק להבנה משפטית, רצוי שיעזר בדעתו של עורך דין.
לא תמיד האזרח הפשוט משכיל להבין כי גם בדברים שנראים מובנים מאליהם רצוי לקבל ייעוץ משפטי. למשל כאשר חותמים על חוזה דירה, לא תמיד מבינים את כל הסעיפים, ולפעמים האזרח חושב שהוא מבין אותם אך בעצם ישנן דקויות שהוא לא מכיר. גם כאשר אתם צד א' ואתם מחתימים אדם על חוזה בית, אל תמהרו לכתוב את החוזה לבד, והיעזרו בעורך דין.
היצמדו לדבריו של עורך דין גם כאשר אתם מועסקים לעבודה חדשה. הקפידו שכל דבר שהמעסיק אומר יהיה כתוב ותציגו זאת בפני עורך הדין. כך לא יצופו בעיות בעתיד לגבי שכר העבודה, הנסיעות ושאר תנאי ההעסקה, כך תהיו שקטים ורגועים. עדיף לשלם סכום סמלי בתחילת הדרך ולחסוך הרבה כאב ראש, זמן וכסף רב לאחר מכן.
עוד בענייני עבודה, אם עברתם תאונת עבודה, פנייה לעו"ד בתחום הנזיקין תבטיח שתקבלו את כל הפיצויים והזכויות המגיעות לכם.

תגובה 1:

  1. just couldn’t leave your website before telling you that we really enjoyed the quality information you offer to your visitors… Will be back often to check up on new posts.
    עורך דין גירושין

    השבמחק